Bliv medlem af foreningen

Medlemskabet er opdelt i tre typer – ét almindeligt medlemskab, ét familiemedlemskab og ét støttemedlemskab.

Medlemskab (200,-)

Familiemedlemskab (300,-)
For alle personer med XLH eller beslægtede former for arvelig rakitis og deres pårørende dvs. forældre, børn, søskende, ægtefæller, samlevere. Modsat almindeligt medlemskab har du mulighed for at tilmelde hele husstanden eller flere i samme husstand.

Støttemedlemskab (200,-)
For øvrige slægtninge til personer med XLH, for alle personer med interesse for XLH, herunder også fagpersoner.

Medlemskontingentet for både medlemmer og støttemedlemmer er 200kr, mens et familiemedlemskab koster 300 kr.
Kontingent opkræves én gang om året (april).

Proces for oprettelse af medlemskab

1. Udfyld og indsend formularen på denne side
  2. Overfør kontingentet til bankkonto 9570-12654111 (Danske Bank)
    Husk at påføre “Medlemskab og dit fulde navn”

Du vil herefter modtage en bekræftelse på din indmeldelse på din e-mail fra patientforeningens kasserer.

Har du spørgsmål til indmeldelse, er du velkommen til at kontakte foreningen på info@xlh-patientforeningen.dk

Indmeldelse

13 + 9 =

Når du klikker ”Bekræft medlemskab” giver du samtidig samtykke til, at patientforeningen for XLH, arvelig rakitis opbevarer dine data med henblik på at håndtere dit medlemskab. Du tilmelder dig samtidig automatisk vores nyhedsbrev. Læs mere om vores persondatapolitik her på hjemmesiden.

XLH, arvelig rakitis

CVR: 39561778

E-mail: info@xlh-patientforeningen.dk

Tlf: (+45) 61 33 60 94

Medlem og støtte

Du kan støtte foreningen ved at blive medlem eller støttemedlem. Indmeldelse foretages her på patientforeningens hjemmeside.

Tilmeld nyhedsbrev

11 + 2 =

Når du klikker tilmeld giver du samtykke til, at patientforeningen opbevarer dit navn og
e-mailadresse og må sende dig nyhedsbreve pr. e-mail. Du kan til enhver tid afmelde dig nyhedsbrevet ved at kontakte patientforeningen.